Plannen maken voor 50 jaar Van Gemerens Familiekoor!

Sinds ons concert in december zijn er nu bijna 10 maanden verstreken en steeds meer vraagt men zich af: wat gaat er nu op koorgebied gebeuren en zijn er nog ergens plannen of ideeën voor dit en/of volgend jaar!?

Op 17 oktober houden we een gezellige avond in de Berlagehof waar we het hele koor junioren en senioren mét eventuele aanhang dan verwachten!  Leuk, omdat we na maanden van ‘rust’ nogal het een en ander met elkaar hebben bij te kletsen. Óf dat leuk is!! In ieder geval gaan we dan ook nadenken over 2017, want dan bestaat het VGF bij leven en welzijn 50 jaar…!

Wat voor deze avond ook aardig is om te laten zien, is dat onze dirigent Gerard Strootman een zoekgeraakt DVDtje heeft gevonden met daarop de medley Zeeman, o Zeeman. Dit is een primeur, want het koor op zich heeft deze mooie en leuke opname nog nooit gezien. Deze medley is opgenomen in september 2006 in Willemstad en dat er dus neven en nichten op staan die inmiddels zijn overleden! Voor velen van ons hebben deze bijzonder leuke opnamen daarom dubbele waarde.

Hierbij een voorproefje…
https://www.muziekweb.nl/Link/KAX2670/Ik-hou-van-Holland-vol-2?TrackID=KAX2670-0006 Klik op nr. 6