CD overzicht

CD’s kunt u bestellen door het bedrag van de CD(‘s) plus € 1,00 bijdrage verzendkosten over te maken op postbank 407006 t.n.v. Van Gemerens Familiekoor te Rotterdam. Vermeld svp welke CD(‘s) u wilt hebben en het adres waar het naar verzonden moet worden. Voor meer informatie over de CD’s of telefonisch bestellen: K. Vliegenthart, 010-8445501 of via de e-mail koen@vangemerensfamiliekoor.nl.

Leverbare DVD:

HET VAN GEMERENS FAMILIEKOOR – een bijzonder portret van een muzikale familie
AV Unlimited 10126718; prijs € 12,50
2007: 40 jaar familiekoor inclusief nieuw gemaakte opnamen van 16 bekende en minder bekende liederen op verschillende locaties in Nederland; het verhaal achter het koor, de belevenissen, alles bij elkaar meer dan 100 minuten beeld en geluid

Leverbare CD’s:

LOVE WILL HAVE IT’S DAYLove will have its day

Compact Studio nr. CS98117; prijs € 10,00.
De laatste nieuwe CD, opgenomen in 2002. Met veel repertoire van o.a. Tom Parker, zoals In the Land of ZIon, Dancing on Air en Worthy is the Lamb. Ook een speciaal voor de organisatie War Child geschreven nummer getiteld ‘Music has no place for war”. De versie vanaf december 2002 bevat op de CD eveneens een CD-Rom met daarop de videoclip van ‘Music has no place for war’.

somTHE SOUND OF MOVIES
Mirasound nr. 299076; prijs € 5,00
Deze CD bevat film- en musicalmuziek, en is opgenomen in 1989. Nummers als “the Sound of Music”, een Disney-medley, “I’m singin in the rain”, het zijn stuk voor stuk bekende nummers, op een moderne wijze gebracht. Rondom deze CD is destijds een Tv-special

SONGS OF THE SEA  VOL.2

Mirasound nr. 199160; sea2opgenomen in 1993; prijs € 7,00
Het tweede deel van de succesvolle Cd’s met allemaal liedjes die iets met de zee te maken hebben.

Klik hier om te luisteren

De hierna volgende Cd’s / LP’s zijn helaas niet meer leverbaar:

CHRISTMAS FEELINGS (uitverkocht)feelings (1)

Mirasound nr. 199161
Opgenomen in 1994 bevat deze CD een aantal kerstsongs, door het koor, maar ook veel nummers door de solisten, m.n. Liesbeth Blankespoor, alles begeleid door fantastisch mooie orkestarrangementen. De meeste nummers zijn Engelstalig. Ook het Van Gemerens Kinderkoor heeft hieraan meegewerkt.

FOR FRIENDS AND FAMILYffaf

Mirasound nr. 199254
Deze CD is opgenomen in 1996 en bevat een gevarieerd repertoire, met veel klassieke melodieën op een eigentijdse wijze gebracht. Voorbeelden: Plaisier d’amour, Verwondering (melodie van Mozart), Honour Him alone en “Ik hou van jou”.

SONGS OF THE SEAsea1

Mirasound nr. 199119; opgenomen in 1992
Allemaal liedjes die iets met de zee te maken hebben. Geproduceerd in opdracht van de bekende textielketen Zeeman textielSupers.

KERSTFEEST MET HET VAN GEMERENS FAMILIEKOORchristmas

Cosmic nr. 84029-2
De Cd-uitgave van de LP “Christmas with the Family”.

Onderstaande producties zijn alleen op langspeelplaat uitgebracht:

CHRISTMAS WITH THE FAMILY
Mirasound nr. 25.0004; opgenomen in 1987
Rond deze LP is een kerstspecial gemaakt door de NCRV, en vervolgens twee achtereenvolgende jaren uitgezonden.

REÜNIE
Dureco nr. 77.025; opgenomen in 1983
Veel oude Hollandse liedjes, diverse in een leuke medley.

FAMILY SONG
Dureco Te Deum nr. TD 149.058; opgenomen in 1983
Geestelijk repertoire, op een vlotte wijze gebracht.

EEN WONDERMOOIE DAG
Dureco Te Deum nr. TD 149.048-H; opgenomen in 1980
Geestelijk repertoire, ook veel nieuwe nummers.

KINDEREN VAN EEN VADER
Dureco Te Deum nr. TD 149.043; opgenomen in 1977
De eerste LP van dit koor, een hoogtepunt!