Jubileum Kerstconcert op 9 december in Klundert

In “De Stad Klundert” (voormalige RK kerk)
Molenstraat 31 in Klundert

Kaarten á €12,50
– te koop bij Primera, Voorstraat 30 in Klundert
– te bestellen via internet: www.stichtingcultureelklundert.nl
– of te reserveren via email koen@vangemeren.com

Het concert begint om 16:00 uur.

Dirigent – Gerard Strootman
Orgel – Henk Strootman
Vleugel – Ineke Bos-Strootman
Solisten – Liesbeth Blankespoor-Strootman, Eric Strootman en Stefanie Meijer

Toen Pieter van Gemeren en Jansje Lodders in het jaar 1890 in het huwelijk traden zullen zij niet hebben durven dromen dat dit huwelijk er de oorzaak van zou zijn dat ruim 126 jaar later hun geslacht 635 nakomelingen (bloedverwanten) zou tellen, waarvan er tot op vandaag nog 586 in leven zijn! Daarnaast 250 aanverwanten waarvan er inmiddels 29 overleden zijn.

Dus bestaat onze familie heden, 5 maart 2017, uit het respectabele aantal van 807 nazaten van Pieter en Jansje…!

In september 1967 werd er een familiereünie gehouden met zo’n 120 ooms, tantes, neven en nichten in de Salvatorkerk in Rotterdam en dat werd een fantastisch feest.
Film en geluidsopnames zijn daar getuige van!

Op 9 december 1967 werd, zoals wij allemaal wel weten, naar aanleiding van deze reünie het gouden huwelijksfeest van oom Koen van Gemeren gevierd in de Salvatorkerk, waar als verrassing die dag een concert werd gegeven voor het – kinderloos – bruidspaar, en dat door een ‘groepje’ zingende neven, nichten en musici waaruit het van Gemerens Familiekoor is ontstaan!
Inmiddels dus een halve eeuw geleden…

Reserveer nu kaarten voor het Jubileum Kerstconcert via koen@vangemeren.com